nieuwsfoto-huisstijl

 

Een herkenbare huisstijl is de basis voor wat wij een visuele identiteit van CS-Materials zou kunnen noemen.
Een sterke visuele identiteit is een goed middel om onze organisatie te positioneren. Organisaties investeren hierin om vertrouwen te winnen. Vertrouwen in onze organisatie en in de diensten en producten die CS-Materials aanbiedt is een must.
Bekende huisstijlen zijn zeker bij u bekend zoals: Shell, KLM en Apple, Manpower, Rabobank of andere grote bedrijven als Philips en Vodafone. Al deze bekende bedrijven investeren in hun identiteit.
Zo wil CS-Materials als klein bedrijf ook haar aandacht willen vestigen op haar identiteit met haar pijlers gericht naar de toekomst.

 

nieuwsfoto-logo

CS-Materials heeft haar logo laten re-stylen.
Het oude logo sluit niet meer aan bij de bedrijfsactiviteiten. Daarom hebben we het logo laten restylen met behoud van kenmerkende elementen. Zo behouden we voor onze klanten de herkenning van ons bedrijf.
In het logo hebben we beter tot uitdrukking laten komen waar CS-Materials zich bezig houdt. Dat zijn diverse halffabricaten van metaal en niet met kunststof. Koper en messing in het logo is daar een goede verwijzing naar.
Het moet een professionele uitstaling hebben, chique, stijlvol en worden begrepen door onze doelgroep.

 

nieuwsfoto-website

Goed gereedschap is belangrijk voor een succesvolle klus. Daarom vindt CS-Materials een website een belangrijk gereedschap om haar identiteit te profileren. Goed gereedschap moet u goed onderhouden. Daarom heeft CS-Materials voor een nieuwe moderne website gekozen.
Een website, die goed is te vinden via zoekmachines en via socialmedia apparaten zoals: Smart-, I-phones en tabblets goed is te ontvangen. Hiermee willen bereiken om u als klant nog beter en sneller van dienst te zijn.